miercuri, 12 septembrie 2007

complete recovery in 2 secconds


viata e un numar de echilibristica.stau intr-un picior pe un baston care sta pe un ou, care sta pe un stalp de curent vechi din lemn.si totusi reusim.fiecare reactie din celulele noastre e doar o miscare spre echilibru.totusi cand te prabusesti in mine mai incepe sa se clatine bastonul sau cine stie, il stramb eu ca sa ma inclin spre tine.oricum am facut eu cumva si m-am echilibrat.poate prea multe fete care sufera in jurul meu.am invatat sa ma port cu ele.nu ma mai deranjeaza sa fiu pansament, macar atat timp cat stiu ca asta sunt.imi place sa vorbesc, sa omor ganduri rele.am consumat multa energie acum si asta m-a incetinit destul cat sa nu ma mai grabesc.si am capatat echilibrul in 2 secunde.asa ma lovesc pe mine starile astea, aproape instantaneu.trec de la agonie la extaz intr-o clipa.si abia astept sa se termine cu agitatia ca sa transform niste energie in creatie.mi-e dor de un desen bun.poate maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu