miercuri, 20 februarie 2008

batausu de campi review

in sfarsit am citit batausul lorenei.eram intrigat inca de cand nu aparuse pentru ca sunau foarte promitator fragmentele teaser de pe net.si uite ca am pus mana pe el si l-am rezolvat intr-o seara.e o carte scurta si foarte frumoasa.e originala si se cam joaca cu taboorile omenilor 'normali' si prin normali normal ca vreau sa zic conformisti.
am intalnit iar cautarea lorenei: dragostea aia frumoasa care te face sa nu mai ai nevoie de altceva, defapt dragostea, nu piesa de teatru sau telenovela in care joaca majoritatea.
mi-a spus mai demult lorena ca seman cu gica, fiind chiar amuzata de asta. i could see the resemblance si m-am bucurat: pai giga asta e un sensibil, un filosof, un mare cugetator de cartier. nu vrea bani sau faima, nu vrea lanturi ghiuluri si tarfe, vrea sa fie fericit si stie ce l-ar face fericit pe el, nu se foloseste de o imagine colectiva de fericire cum fac multi, numai pentru a fi rau dezamagiti.
concluzie: e o carte super, limbajul e genial, ideea e nobila.
daca am zis ceva aiurea: muia culpa.

2 comentarii: